BERENAR TROPICAL

El diumenge 27 de maig va tenir lloc al local de l’Associació la Festa del Berenar Tropical.

Amb el lema ‘Jo menjo fruita’ van tenir lloc una sèrie d’activitats al voltant d’aquest concepte, amb taller de dibuixos i il·lustracions amb motius tropicals, Photocall tropical, i berenar per a tothom a base de fruites del temps. Tot amb l’objectiu de conscienciar els més petits (i també els no tan petits) de la importància del menjar sa, i demostrant a tots plegats que cuidar-se i gaudir d’un bon berenar poden ser activitats complementàries.

Felicitem a tots els assistens, que van exaurir les cadires, la seva implicació amb l’activitat, i animem a tothom a fer d’aquest berenar un punt i seguit de cara a portar una vida i una alimentació el més sanes possibles.

Gràcies!