FESTA MAJOR 2018

Un altre any ja hem celebrat la Festa Major del Barri de Can Mònic! Els dies 13, 14 i 15 de juliol van tenir lloc lloc a la nostra plaça tot un seguit d’activitats que van plenar les tres jornades de gresca i diversió, per a petits i grans.

En aquesta edició de 2018, i seguint amb la filosofia que estem aplicant de fa ja uns mesos, vam donar una importància principal al medi i la seva cura. Per tant, el lema de la Festa Major 2018 va ser  RECICLEM! i bona part de les activitats que van desenvolupar-se van girar, directa o indirèctament, al voltant d’aquest motiu.

Podeu consultar el pòster i el flyer d’aquesta edició en els enllaços corresponents.

Com cada any, van ser moltes les entitats i comerços que van col·laborar , de manera desinteressada i amb la mesura de les seves possibilitats, amb l’organització de la Festa Major. A més de l’Ajuntament de Granollers, a qui agraïm molt especialment el seu recolzament, us detallem tot seguit el llistat de col·laboradors de l’edició 2018. Gràcies a tots!

100% Rètols
Aldeas Infantiles