null

ASSOCIACIÓ DE VEÏNS DEL BARRI DE CAN MÒNIC DE GRANOLLERS

Som una associació constituïda com a organització sense ànim de lucre nascuda com un agent dinamitzador del barri des d’on organitzar, impulsar, o recolzar tot tipus d’activitats socioculturals a Can Mònic per fomentar el civisme, la convivència i la cultura.

• COL·LABORACIÓ EN XARXA

Treballem i col·laborem amb entitats locals i del territori en tot tipus d’activitats orientades a fomentar la participació ciutadana, el progrés social i la igualtat.

• JUSTÍCIA SOCIAL

Lluitem amb humilitat pero perseverant per la igualtat entre barris, veïns i persones en general, amb tot tipus d’iniciatives contra la pobresa i la marginació o la precarietat laboral.

• INTEGRACIÓ

Som una associació oberta i integradora, que convida a tothom a la participació en les seves activitats sense distinció de gènere, procedència o classe social.

ENTITATS COL·LABORADORES