FESTA MAJOR 2019

Quant de temsp esperant i ja ha passat altre cop la Festa Major del Barri de Can Mònic! Els dies 13, i 14 de juliol van tenir lloc en un nou format de dos dies i més concentració, tot un seguit d’activitats, jocs, tallers, actuacions i àpats que van fer gaudir a tots aquells que s’hi van apropar.

Enllaçant amb l’edició del 2018, dedicada al RECICLATGE, aquest 2019 el lema de la festa va ser LA NATURA, i va esdevenir el concepte articulador de tot el que a la Plaça s’hi va celebrar.

Aquesta edició a més va incorporar un acte, el GOT TALENT Can Mònic, que per l’èxit i espectació despertada segurament serà el primer de molts. Ens ho vam passar genial!

Podeu consultar el pòster de la Festa Major i el poster del Got Talent, en els enllaços anteriors.

De nou, van ser moltes les entitats i comerços que van col·laborar , de manera desinteressada i amb la mesura de les seves possibilitats, amb l’organització de la Festa Major. A més de l’Ajuntament de Granollers, a qui agraïm una molt especialment una altra edició el seu recolzament, us detallem tot seguit el llistat de col·laboradors de l’edició 2019. Gràcies a tots, sense vosaltres no hagués estat possible!

Bar La Oca
Forn de Pa Pinilla