CAN MÒNIC AMB LA MITJA

El Barri de Can Mònic va sortir de nou al carrer amb motiu de la celebració de la Mitja Marató de Granollers, que en la seva 33ena edició va passar, com habitualment, pel mig del nostre barri.

L’AV va oferir a tots els espectadors xocolata calenta amb melindros i sobretot, música en directe per a que tots els corredors agafessin ritme i ànims en passar per casa nostra.

Per segon any consecutiu, la música va venir de la mà de l’Associació Musical Pau casals, que va col·laborar generosament amb una actiació ESPECTACULAR. Cançons de festa, ritme i energia per a portar els corredors volant fins el quilòmetre 20.

Podeu veure un parell de vídeos 360º de la festassa a continuació: