FESTA DE LA PRIMAVERA

Ja hem donat la benviguda a la primavera!

El passat 08 d’abril va tenir lloc al nostre barri la Festa de la Primavera. Aprofitant l’arribada del bon temps i la fi de l’hivern (tot i que va fer un dia plujós i encapotat! :), al local de l’Associació vam donar la benvinguda a l’estació floral.

Durant tot el matí, de les 10:30 i fins a les 14:00 es van desenvolupar diferents activitats i tallers, que en aquesta ocasió van ser de manualitats, de dibuix amb motius florals i de plantació de lalvors. Tots els veïns i veïnes del barri que van venir, de totes les edats, van gaudir a més d’esmorzar gratuït.

Volem també agrair al president de l’AV Tres Torres que assistís a la jornada, i que ens obsequiés amb dues il·lustracións que quedaran exposades en el nostre mural social.

Gràcies a tots per venir!