NADAL 18-19

Amb motiu de les festes de Nadal, tenim planificades un seguit d’activitats.

· Recollida de joguines. Col.laborem amb la Creu Roja Granollers recollint joguines noves. La recollida tindrà lloc en el local de l’AV. del 10 novembre 14 desembre, els dilluns i dimecres de 18 a 19h.

· Marató TV3: la investigació dóna vida. El dia 16 de desembre, de 10 a 14h. cel·lebrarem la Gran Xocolatada Solidària, a favor de la Marató de TV3. L’aportació mínima i entrada serà d’1€. Farem també un taller dibuix, pintacares (0,50€), photocall… i amb animació musical!

· Caga Tió & Arbre dels desitjos. El dia 23 de desembre farem cagar el Tió al local de l’AV. Tots els veïns hi esteu convidats! Abans podreu penjar al nostre Arbre els vostres desitjos. Recordeu que han de ser anònims si voleu que es facin realitat!

· Gran rebuda al Patge Gregori. Benvinguda al Patge Gregori, emissari de Ses Majestats els Reis Mags d’Orient, que visitarà el nostre barri. Serà el dia 02 de gener a partir de les 17h, al local de l’Associació. Tindrem també taller de fanalets, xocolatada per tots assistents, pluja de caramels…

I porteu-vos bé que els Reis ja estan al caure!