NADAL 19 – 20

Un any mes, amb motiu de les festes de Nadal, tenim planificades un seguit d’activitats.

· Recollida de joguines. Es recolliran joguines noves en favor de Creu Roja de Granollers, i també productes d’higiene personal, del 10 de novembre al 10 de desembre. Les joguines es poden portar al local de l’A.V. Can Mònic els dilluns i els dimecres de 18 a 19h.

· Vine a decorar el local. Diumenge 1 de desembre a partir de les 17:30h decorarem el local de l’A.V. i gaudirem de l’arribada del CAGA TIÓ, a les 18h Hi haurà benerar per a tots, petits i grans, i animació musical en viu.

· Marató TV3. Diumenge 15 de desembre de 11 a 13:30h col·laborarem amb la Marató de TV3 amb una gran xocolatada solidària, i farem entre tots un mural especial tot gaudint d’animació musical al local. Enguany, la Marató de TV3 farà campanya en favor de les Malalties Minoritàries.

· Caga Tió – Arbre dels desitjos – Caldo de Nadal. Dissabte 21 de desembre de 17 a 20h farem cagar el Tió i deixarem els nostres desitjos a l’Arbre en el local de l’A.V. També realitzarem un Taller de Fanalets i tindrem caldo de Nadal ben calent per a tots els qui el vulguin tastar.

· Gran rebuda al Patge Gregori. Dijous 02 de gener, a partir de les 17h. Arribada del Patge Gregori, emissari de Ses Majestats els Reis Mags d’Orient, que farà entrada al barri en limusina, i serà rebut per tots els veïns i per un espectacle piromusical al carrer Girona, davant del local de l’A.V. Se li farà entrega al Patge de la Bandera del Barri, i durant tota la tarda tindrem també Taller de Fanalets, Xocolatada i pluja de carmels.

I porteu-vos bé que els Tió està a punt de… bé, ja sabeu!