DIADA DE LA CREU ROJA

El diumenge 20 de maig va tenir lloc a la Plaça Can Monic la diada de la Creu Roja. De 10 a 13:30 es va obrir un punt de recollida de productes d’higiene personal per a que tots els veïns que ho van voler puguessin fer la seva donació a la Creu Roja de Granollers.

A més, al voltant d’aquesta iniciativa es van desenvolupar diferents activitats:
– Coneix una ambulància per dins
– Taller de Xapes
– Visita guiada a un hospital de campanya
– Taller de primers auxilis
– Fotomaton

Com ja és habitual, tots aquells que es van apropar i així ho van voler van poder gaudir d’esmorzar gratuït gentilesa de l’Associació de Veïns.

Dins la jornada, l’AV va fer un obsequi al president de la Creu Roja de Granollers, juntament amb un carnet de soci 2018. Volem agrair també la col.laboració de l’AV Barri Congost, i molt especialment a DJ Juan.

Gràcies per assistir, la causa bé s’ho valia!